Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir





B69-BB359-47-AD-4059-9-D90-8-EC9-BDE81129

Bakan Yerlikaya açıkladı! Trafikte en çok ceza aldıran hatalar…

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 25-31 Temmuz tarihlerini kapsayan bir haftalık süreçte gerçekleştirilen trafik denetimlerinin sonuçlarını açıkladı.

mostbet mostbet az mostbet mostbet az mostbet mostbet mostbet az mostbet

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 25-31 Temmuz tarihlerini kapsayan bir haftalık

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımla, 25-31 Temmuz 2025 tarihleri arasında gerçekleştirilen trafik denetimlerinin sonuçlarını açıkladı.

Emniyet ve Jandarma Trafik ekiplerinin ülke genelinde yürüttüğü kontrollerde, 2 Milyon 845 bin 632 araç denetlendiği paylaşıldı.

İŞTE EN ÇOK CEZA ALDIRAN HATALAR:

Hız sınırına uymayan sürücü oranı %24,

Periyodik muayenesini yaptırmayan sürücü oranı %5,6,

Emniyet kemeri kullanmayan sürücü oranı %5,

Sürücü belgesiz araç kullanan sürücü oranı %3,2,

Zorunlu mali sorumluluk sigortası bulunmayan sürücü oranı %1,5 ve

Işıklı ya da sesli uyarı işareti bulunan cihazları (çakar) mevzuatta izin verilmeyen araçlara takarak kullanan sürücü oranı %0,002.

da13539b-d077-4812-b983-3b53d727da71