Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir





B69-BB359-47-AD-4059-9-D90-8-EC9-BDE81129

Saadet partisinden hastaneye bayram ziyareti

Orhangazi’de Saadet Partisinin ilçe teşkilatı tarafından Devlet Hastanesinde tedavi gören hastalara Bayram ziyareti yapıldı.

mostbet mostbet az mostbet mostbet az mostbet mostbet mostbet az mostbet

Orhangazi'de Saadet Partisinin ilçe teşkilatı tarafından Devlet Hastanesinde tedavi gören

Partinin ilçe başkanı Yakup Yıldırım ve Parti yöneticileri Kurban Bayramı ziyaretleri kapsamında Devlet Hastanesi’ne giderek, hastane çalışanları ve tedavi gören hastalarla bir araya geldiler.

Gerçekleştirilen ziyarette ilçe başkanı Yakup Yıldırım, servislerde yatan hastalara geçmiş olsun dileklerini sunup bayramlarını kutladı.

da13539b-d077-4812-b983-3b53d727da71