İşte o paylaşım:
Geçmiş olsun Bursa!
Kentimizde hissedilen korkutan depremden etkilenen tüm hemşehrilerimize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Tüm birimlerimiz ve çalışma arkadaşlarımızla birlikte sahadan gelen bilgileri değerlendiriyoruz. Temennimiz olumsuz bir haber almamak.
Mustafa BOZBEY / Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı


