Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir





B69-BB359-47-AD-4059-9-D90-8-EC9-BDE81129

Orhangazi’de 19 Mayıs kutlamaları çelenk sunma töreni ile başlayacak!

Bursa’nın Orhangazi ilçesinde, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a çıkarak Milli Mücadele’yi başlatmasının 107. yıl dönümü olan 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları çelenk sunumu ile başladı.

mostbet mostbet az mostbet mostbet az mostbet mostbet mostbet az mostbet

Bursa’nın Orhangazi ilçesinde, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a çıkarak Milli

Cumhuriyet alanında yapılan törene  Belediye Başkanı Bekir Aydın, İlçe Jandarma Komutanı Selim Kurtoğlu, İlçe Spor Müdürü Mehmet Ali Koşan,Gazilerimiz, siyasi partilerini ilçe başkanları, kurum müdürleri, muhtarlar, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Saygı duruşu ve istiklal marşımızın okunması ile başlayan törende ilk olarak Atatürk anıtına Gençlik ve spor bakanlığı Orhangazi ilçe müdürü Mehmet Ali Koşan tarafından çelenk sunumu yapıldı.

Orhangazi’deki tören, çeşitli spor gösterileri ve öğrencilere ödüllerin verilmesi ile devam edecek.

 

 

da13539b-d077-4812-b983-3b53d727da71