Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir





B69-BB359-47-AD-4059-9-D90-8-EC9-BDE81129

Orman Benim Etkinliği Kapsamında Öğrenciler Ve Protokol Ormanda Çöp Topladı! 

Bursa’nın İznik ilçesinde, İlçe  Kaymakamlığı Orman İşletme Müdürlüğü tarafından düzenlenen “Orman Benim” etkinliği ile öğrenci ve protokol üyeleri ormanda bir araya geldi.

mostbet mostbet az mostbet mostbet az mostbet mostbet mostbet az mostbet

Bursa'nın İznik ilçesinde, İlçe  Kaymakamlığı Orman İşletme Müdürlüğü tarafından düzenlenen

Programa İlçe Kaymakamı Arif Karaman, Belediye Başkan Vekili Ali Çil, AK Parti İlçe Başkanı İnanç Şahin, ilçe protokolü ve öğrenciler katıldı.

“Orman Benim” etkinliğinde Abdulvahap Tepesi mevkiindeki ormanlık alanda doğaya bırakılan her atığın geleceğe atılan bir tehdit olduğuna dikkat çekilerek orman temizliği gerçekleştirildi.

Yeşilin korunmasının yalnızca bugünü değil, yarınları da yangınların karanlığından korumak adına büyük bir sorumluluk olduğu vurgulandı.

 

da13539b-d077-4812-b983-3b53d727da71